مدیریت امور پردیس های استان لرستان

سرپرست مدیریت پردیسهای دانشگاه فرهنگیان با صدور پیامی شهادت «سید نور خدا موسوی» را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان در این پیام آمده :

وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبیلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْیَاء وَلَکِن لاَّ تَشْعُرُونَ

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد میباشند که  تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه درمیان نسلهای آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین میکند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون میسازد.

پل شهادت اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی میمانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین نمودند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان به فیض عظیم شهادت نائل آمد و روح پاکش با ارواح شهیدان والامقام خصوصاً حضرت سیدالشهدا(ع) در ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند شد.

اینجانب نیز به نوبه خود شهادت وعروج آسمانی شهید زنده سید نورخدا موسوی که جان گرانقدر خویش را برای امنیت و پاسداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق ایثار و اخلاص گذاشت و در راه حفظ ارزشهای والای انقلاب اسلامی کوشید، خدمت مقام معظم رهبری، مردم شهیدپرور شهرستان خرم آباد و خانواده معظم ایشان تسلیت و تهنیت عرض نموده و امیدوارم خداوند متعال بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و شهیدان والامقام خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند.

 


نظرات کاربران