مدیریت امور پردیس های استان لرستان

در دیدار سرپرست دانشگاه فرهنگیان استان لرستان با فرماندار ویژه شهرستان بروجرد

مسایل و مشکلات مرکز آموزش عالی حضرت زینب کبری (س) شهرستان بروجرد مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان لرستان در جلسه ای که با حضور مهندس عبدالرحیم رحیمی فرماندار ویژه شهرستان بروجرد ، دکتر علی آقایی جودکی سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان ، سید علی اکبر موسوی معاون توسعه و دانشجویی دانشگاه، ندا سلطانی سرپرست مرکز آموزش عالی حضرن زینب کبری (س) دانشگاه فرهنگیان استان حضور داشتند بر رفع مشکلات پیش روی این مرکز تأکید شد.

در ابتدای این جلسه سرپرست دانشگاه فرهنگیان لرستان گزارشی از وضعیت دانشگاه فرهنگیان استان ارئه داد و خاطر نشان کرد: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه مأموریت گراست  و رسالت دانشگاه فرهنگیان تربیت معلمان حرفه ای و تخصصی در تراز نظام مقدس انقلاب اسلامی است.

دکتر آقایی جودکی در ادامه افزود: در حال حاضر دانشگاه فرهنگیان استان با داشتن دو پردیس و دو مرکز تابعه، میزبان حدود 1500 دانشجو معلم در رشته های مختلف است که مشکلاتی از قبیل کمبود فضای فیزیکی وجود دارد و می طلبد که تمام دستگاه ها و نهاد های ذیربط برای حل این مشکل به یاری این دانشگاه بشتابند.

در ادامه این نشست مهندس رحیمی فرماندار ویژه شهرستان بروجرد با اشاره به ظرفیت گسترده دانشگاه فرهنگیان  در حوزه تعلیم و تربیت خاطر نشان کرد دانشگاه فرهنگیان با تربیت معلمان متخصص نقش مهمی در مدیریت و کنترل آسیب های اجتماعی دارد.

مهندس رحیمی تصریح کرد : استانداردسازی در تعلیم و تربیت یک معیار مهم است و همه باید برای رسیدن به شاخص های علمی تلاش کنیم تا نیرویی که تحویل جامعه داده می شود، دارای سواد علمی بالا باشد و در عمل بتوانند در توسعه علمی و بنیادی نقش آفرینی نمایند.

در ادامه این نشست در خصوص ارتقاء و افزایش کیفیت علمی و آموزش، برنامه های آینده دانشگاه در حوزه های مختلف عمرانی و دیگر مسائل بحث و تبادل نظر شد.


نظرات کاربران