معاونت فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان:
راهبرد رسانه مهم ترین عامل در حوزه رسانه است.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه راهبرد رسانه مهم ترین عامل در حوزه رسانه است، گفت: در حوزه رسانه باید خودمان را به راهبردهای قوی و نوین مجهز کنیم تا بتوانیم در عرصه شکافتن سدهایی که دشمن بر عقل مخاطب ما کشیده است، با مخاطب ارتباط برقرار کنیم.
دکتر ابراهیمی، بعدازظهر امروز در نشست هماندیشی دبیران هماندیشی و مسئولان رسانه در لرستان اظهارداشت: اساتید فرماندهان عرصه جنگ نرم در محیط دانشگاه هستند.
معاون فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان افزود: در مدیریت هماندیشی ۲نکته مهم قدرت بسیجکنندگی و نگاه راهبردی ضروری است. ️
معاون فرهنگی تربیتی دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه قدرت بسیجکنندگی از مهم ترین توانمندی هایی است که در محیط اجتماعی و تعامل اجتماعی نیاز داریم، افزود: مولفه مهم در اندیشه انقلاب اسلامی و امامین انقلاب توان و قدرت بسیج کنندگی است. ️ وی گفت: در قدرت بسیج کنندگی جذابیت محتوا ضروری است و باید با این جذابیت محتوا وارد تعاملات اجتماعی شویم.
دکتر ابراهیمی با بیان اینکه ارتباط موثر ضرورت دیگری است که باید به آن توجه کرد، گفت: ارتباط موثر جزء موثر قدرت بسیج کنندگی و موضوعی کلیدی در انتقال پیام به مخاطب است.
وی با بیان اینکه در قدرت بسیج کنندگی احساس مثبت مخاطب است که نباید آن را نادیده گرفت، ادامه داد: مخاطب باید نسبت به ارسال کننده پیام حس مثبت داشته باشد.